Закладки

Star Wars: Knights of the Old Republic

Альтернативні назви: Star Wars: Knights of the Old Republic

Процесор: Pentium III / Athlon 1 ГГц

ОЗУ: 128 Мб

Відеокарта: 32 Мб

Місце на диску: 3. 7 Гб

Сюжет

Дія гри Knights of the Old Republic, а скорочено KOTOR розгортається за 4000 тисячі років до подій, описаних у кінофільмах. На самому початку гри ви опинитеся на кораблі під назвою «Шпиль Ендара», що знаходиться під шквалом атак флоту ситхів недалеко від планети Тарис. Ваш персонаж - один з пілотів корабля, який разом з вижили членами команди спускається на поверхню планети в рятувальному модулі. Перша завданням молодого пілота в Star Wars KOTOR стане пошук свого командира, капітана корабля джедая Бастилії Шан. За Бастилії будуть полювати і сили ситхів, адже вона має унікальну здатність бойової медитації, яка не раз допомагала військам Республіки стримувати натиск заколотників. Цілий рік йде гонитва за Бастилії, з того самого моменту, коли вона зробила спробу захопити темного владику ситхів Дарта Рева, але несподіваний поворот подій і зрада учня сітха Дарта Малака сплутала всі плани для джедая, а новоявлений владика ситх захопив владу і почав погоню за лицарем . Ваша ж історія в Star Wars: Knights of the Old Republic почнеться зі порятунку джедая від військ супротивника і прийняти перші уроки від свого нового вчителя.

Класи персонажів

При створенні свого персонажа в Knights of the Old Republic ви зможете вибрати один з трьох напрямів розвитку зі своїми унікальними особливостями, бойовими і мирними можливостями. Спочатку ви зможете зробити свій вибір між солдатом, бійцем з великою кількістю життєвих сил, негідником, слабким персонажем, орієнтованим на потайливі пересування і удари нишком або розвідником, проміжним класом між двома попередніми. З розвитком сюжету Star Wars KOTOR, в залежності від шляху, який ви виберете, ваш персонаж стане джедаєм або ситхів і тут знову ж перед вами постане вибір між трьома напрямками розвитку - воїн, консул або страж. Воїн - контактний боєць, що спеціалізується на поводженні зі світловим мечем, володіє підвищеними фізичними силами, проте не так сильний у використанні Сили. Консул - аналог мага в грі, основний упор в навичках робить на бойових прийомах з використанням Сили. Страж - універсальний боєць, однаково добре, що володіє світловим мечем і Силою.

Сила

Аналогом звичним магічним заклинанням в КOTOR служить Сила, особливі вміння, доступні з певного моменту гри, як темним так і світлим бійцям. Кожне з умінь буде ставитися до одного з трьох напрямків - світлого, темного або нейтрального. У гравця немає обмежень і він може вивчати всі вміння, аби на них вистачило очок досвіду, які даються з отриманням нового рівня. Використовувати також можна всі вміння, однак, представники світлої сторони будуть витрачати набагато більше очок сили на використання темних умінь і навпаки, ситхів навички джедаїв будуть даватися дорожче, ніж свої темні.

 

Star Wars: Knights of the Old Republic