Магія завжди вабить своєю невідомістю і таємничістю. Опинившись високо в небесах, тобі доведеться битися з темними силами чорної магії. Твій чарівник має неймовірну силу трьох стихій - вода, земля, вогонь. Він може використовувати будь-яку з них в грі 3 2 1 Spell однаково, але тільки від вибору залежить, як вона подіє на противника. Твій ворог також має можливість користуватися вогнем і водою, силою землі, але тобі в допомогу буде йти підказка. Ти побачиш заздалегідь, чого тобі варто побоюватися і буде всього пара секунд, щоб подумати, що побити ворога. Адже легко уявити, що вода можеш залити вогонь, і воду легко підкорити землею. Якщо ти зумієш швидко зорієнтуватися і вибереш вічну силу, то пристойно зіпсуєш здоров'я супернику. На початку гри тобі належить вибрати рівень складності. Це твоє право вирішити, на що здатний твій мозок. Чи зможеш ти вибирати швидко, подумавши раніше. Або може, варто трохи потренуватися на більш легкому рівні, де дається більше часу. Гра 3 2 1 Закляття приведе тебе в світ простий магії, де всього лише чарівним жезлом можна убити ворога. У цьому світі чарівництва ти можеш внести свій вклад, знищуючи злих магів за допомогою своєї кмітливості. Стеж за здоров'ям свого чарівника, яке позначено над його головою червоною смужкою. Від кожного отриманого удару індикатор буде зменшуватися, а твоє завдання в грі 3 2 1 Закляття стерти з лиця землі противника. Цих магів можна назвати стихійними, адже вони підкорюють земні стихії, і ти разом з ними зможеш отримати ці неповторні відчуття - управляти палаючим полум'ям вогню, потоками блакитної води або землею. Але вони так небезпечні, і щоб управляти кожною з них, необхідно мати силу і впевненість у своїх діях, інакше стихія може показати себе господарем твого положення і направити свою дію проти тебе і твого героя. Якщо ти не встигнеш вибрати стихію для боротьби за відведений час, твій герой остаточно втратить здоров'я і більше не зможе нашкодити жодному підступному чарівникові. Тому не втрачайся у виборі, а скоріше прийми рішення, яке направить на ворога смертельну зброю землі, вогню або води. В кожному окремому випадку, це буде різна стихія, але спрямована на добру справу допомоги білої магії в боротьбі з темними силами.