З давніх-давен багаті впливові аристократичні родини ховали своїх родичів в спеціально побудованих склепах. Вони знаходилися неподалік від замків або особняків. У кам'яних будівлях було достатньо місця, щоб розташувався весь рід. Потім династії згасали, а склепи залишалися, нагадуючи про тих, хто похований. Мисливці за старожитностями вважали подібні місця ласими шматками. Разом з померлою багатою ріднею ховали багато цінних речей, прикрас, реліквій. Де краще заховати цінність, як не в могилі, осквернення якої вважалося найгіршим з проступків. Але це не зупиняло бажаючих розбагатіти. Герой історії Dungeon Crypt якраз зараз вирушає досліджувати одне з поховань. Але не встиг він і близько підійти до нього, ка дорогу перегородили чудовиська і потойбічного світу. Вони явно охороняють щось дуже важливе і це ще аргумент на користь того, що за це варто поборотися.